Cześć

Napisz do nas i porozmawiajmy, jak dotrzeć do twoich nowych klientów.

Online Advertising Network
ul. Herberta 2
00-412 Warszawa
team@oan.pl
(+48) 501 593 881

Warszawa

ul. Herberta 2
00-412 Warszawa


Pokaż dojazd

Dane rejestrowe

Online Advertising Network Sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 7, 05-075 Warszawa
NIP: 9522167057
REGON: 36812865700000
KRS: 0000691949
Kapitał zakładowy: 250.000,00 zł

Grupa Cloud Technologies

Cloud Technologies jest liderem rynku Big Data w Polsce. Zajmuje się Big Data marketingiem i monetyzacją danych. To największa hurtownia danych w Europie i najszybciej rozwijająca się spółka na giełdzie NewConnect. Firma opracowała innowacyjne narzędzia analityczne, w zasięgu których znajduje się praktycznie każdy polski internauta. Dane Cloud Technologies pozwalają marketerom na personalizację kampanii reklamowych w Sieci oraz rozbudowywanie rozwiązań klasy BI w firmach. Spółka opracowała również autorską technologię UnBlock, pozwalającą na wyświetlanie reklam nawet w tych przeglądarkach, w których wykorzystywane jest oprogramowanie blokujące reklamy.

OAN

OAN (Online Advertising Network) – sieć reklamowa, specjalizująca się w sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców w ramach produktów sieciowych. OAN posiada w swojej ofercie szereg produktów do realizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem danych w tym: kampanie display, mobile, UnBlock Network, Mailing, Video, Performance.

Audience Network

Audience Network zajmuje się kompleksową obsługą reklamodawców w zakresie Data Consultingu i dotarcia do odbiorców z komunikatem przy użyciu m.in. narzędzi OnAudience.com. Posiada niezwykle doświadczony Trading Desk mający dostęp do najpopularniejszych reklamowych marketplace’ów w Europie. Realizuje kampanie retargetingowe, prowadzi sieć witryn z odblokowanymi odsłonami (obejście Adblocków), a także oferuje wyjątkowe rozwiązania analizy ruchu i konwersji w witrynach.

OnAudience

OnAudience.com to działająca na 40 rynkach platforma dla reklamodawców i wydawców oferująca kompleksowe produkty pozwalające skutecznie wzbogacać i monetyzować dane. Posiada unikatowe technologie DMP (Data Management Platform), UnBlock (odblokowywanie reklam), Mailing Exchange (narzędzie do retargetingu mailowego), DSP (narzędzie do zakupu emisji reklam w systemach Programmatic). To także największy zbiór danych 3rd party składający się z ponad 3 mld profili internautów.

Nasza strona internetowa używa plików cookies. Jeżeli nie zgadzasz się z polityką cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce lub opuść stronę.  |  Zgadzam się